Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nowy motocykl - pomoc
#1
Modele:
Yamaha DT80
Suzuki DR125


Mam 16 lat i szykuję się do kupna któregoś z tych enduro, nie mogę się jednak do końca zdecydować co wybrać. Do DT przekonuje mnie moc i niewielka pojemność przy której nie ma problemu z zarejestrowaniem na motorower, odrzuca mnie natomiast wysokie spalanie jak na tą pojemność (tak, tak, rozumiem, to 2T i nie ma się co dziwić) oraz częste usterki (z tego co wyczytałem na forach). Suzi natomiast przyciąga mnie swoją prostotą, a głównie tym, że jest to 4T= oszczędność w eksploatacji. Oba enduraki mają zbliżoną moc, choć tego nie jestem pewien. Może ktoś z was posiada właśnie te modele i podzieli się opinią. Więc prosiłbym was o swoje opinie na temat tych motocykli.
Nie interesują mnie opinie osób, które się kompletnie nie znają na tego typu sprawach, spam będę zgłaszał.
Pozdrawiam Smile
Reply
#2
Jeździłem obydwoma motocyklami i powiem Ci, że lepiej prowadziło mi się jamaszkę. Czułem tj. więź z tym motocyklem i mogłem mu bardziej zaufać bo doskonale sie nim sterowało. Idealna reakcja na ruch manetki etc. Suzi natomiast też jest znakomita, jednak nie przekonuje mnie jakoś jej sterowanie i to, że to bardziej ona prowadzi nas niż my ją. Osobiście posiadam także motocykl marki yamaha i mam pełne zaufanie cd. tej marki. Mogę Ci ją polecić. Z serwisowaniem tez nie ma problemu. Jak najbardziej yamaha.
Reply
#3
Reakcja na ruch manetki nie mogła być lepsza w DT, przecież 4T lepiej wkręca się na obroty.
Reply
#4
Nie chodzi koniecznie o wkręcanie się na obroty, może to akurat trafiłem na taki egzemplarz, ale przy DT każdy minimalny ruch manetki dawał efekt przyspieszenia, a na suzi trzeba sie było troszke wiecej namachać.
Reply
#5
Dzięki za pomoc, czekam na inne opinie Smile
Reply
#6
Miałem hondę NSR 125 2t, teraz mam Hondę VFR 750 4T. Nie chciałbym więcej niczego 2T. Często się psują i dużo palą, do tego te słynne dozowniki, które potrafią sie zawiesić, bo przecież kupujesz sprzęt używany a nie nowy. A zawiecha dozownika to konieczność remontu silnika. Jeśli szukałbym crossa czy enduro, to też tylko w klasie 4t.
Reply
#7
Cos o tych dozownikach wiem, kolega zatarł RMX'a przez to Angry
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)